Hotspot Cities פתרונות מבוססי טבע לניהול נגר עירוני

פתרונות מבוססי טבע לניהול נגר עירוני וובינר
התחלה:05/10/2021 20:00 - סיום: 05/10/2021 21:30
מיקום: ZOOM

הצטרפו אלינו למפגש נוסף בסדרת המפגשים QUALITY TIME. סדרת מפגשים עם אנשים פורצי דרך מהעולם, המחוללים שינוי בעולם התכנון והניהול של אגני היקוות, ניהול נגר ושיקום נחלים.

הפעם, הזמנו אתכם לשיחה מרתקת על פתרונות מבוססי טבע לניהול נגר בסביבה עירונית. שמענו כיצד התמודדות עם אתגרים גדולים בעזרת יצירת מרחבי טבע איכותיים בתוך הערים הצפופות, וביניהם נחלים ואזורים מוצפים, הופכת את האתגר להזדמנות עבור הטבע ועבור האדם.

במפגש אירחנו את דיויד גוברנר, פרופסור חבר מבית הספר לעיצוב באוניברסיטת פנסילבניה, המתמחה בתכנון מחדש של ערים ובשילוב של פתרונות מבוססי טבע בתהליכי תכנון מורכבים. ואת ליאב שלם, אדריכל נוף ואקולוג המתמחה בשיקום בתי גידול ושיקום מערכות טבעיות בסביבה אורבנית וכפרית.

דיויד גוברנר הציג מקרי מבחן מרתקים מהעולם, בהם ערים צפופות ולא מתוכננות מפנות את פניהן כלפי אוצרות הטבע החבויים בהן, והופכות אזורים המועדים להצפות ואסונות לאתרי טבע איכותיים התורמים לחוסן עירוני בהתמודדות עם אירועי אקלים קיצוניים.

ליאב שלם הדגים איך מושגים כמו Re-wet, Re-wild, Sponge City, רלוונטיים גם בישראל הקטנה. ליאב הדגים דרך עבודות שביצע ומבצע בימים אלה בקנה מידה משתנה. מקנה מידה מטרופוליני, דרך קנה מידה עירוני ועד קנה מידה שכונתי ממוקד.

לצפיה בוובינר המוקלט – לחצו כאן

מוזמנים להכיר את המרצים:

לפרטים על דיויד גוברנרלחצו כאן

לפרטים על ליאב שלםלחצו כאן


ההרשמה נסגרה

אירועים קרובים: